Lähetämme varastosta löytyvät tuotteet yleensä 1-5 arkipäivän kuluessa. Ilmoitamme asiakkaalle, mikäli tuotetta ei löydy varastosta tai jos toimitusaika on jostain muusta syystä normaalia pidempi. Emme vastaa kuljetusyrityksistä johtuvista viivästyksistä.
Tuotteen kuljetuksen aikana Studio Ruotsalainen on vastuussa tavarasta kunnes se on luovutettu kuljetusyritykselle. Siitä eteenpäin vastuu tavaran vahingoittumisesta tai katoamisesta on kuljettavalla taholla heidän sopimusehtojensa mukaisesti.
Asiakkaan vastuulla on varmistaa, että annettu toimitusosoite ja yhteystiedot ovat oikein ennen tilauksen lähettämistä. Toimitusosoitteessa tai yhteystiedoissa olevat virheelliset tiedot ovat asiakkaan omalla vastuulla.
Emme voi tarjota hyvityksiä tuotteista, joiden toimitusvirhe on johtunut asiakkaan antamista virheellisistä tiedoista.
Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilauksen yhteydessä annettuja tietoja käytetään vain tilauksen toimitukseen tai siinä esiintyvien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tuotteet maksetaan joko ennakkolaskulla tai mobilepayllä (yksityiset), verkko- tai sähköpostilaskulla (yritykset).
Tuotteet lähetetään, kun maksusuoritus näkyy tilillä.
Käytämme toimituksiin pääasiassa Postia ja Matkahuoltoa.
Emme hyvitä tuotteita, jotka:
Palauttamista varten tarvitsemme kuitin tai ostotodistuksen. Saadaksesi palautusohjeet ota yhteyttä myyjään, tapio@marjopumppu.fi tai puhelimitse 0500 562 366. Emme vastaa palautusten kuluista.
Jos tavara on otettu käyttöön ennen kaupan peruutusta, tavaralla ei ole enää palautusoikeutta.
Ymmärrämme, että voi olla tilanteita, joissa asiakas ei pysty noutamaan tilattuja tuotteita. Jos et nouda pakettia noutopisteestä tai toimitusosoitteesta ja se palaa meille, huomioi seuraavat asiat:
Asiakkaan vastuulla on seurata säännöllisesti toimitustilannetta ja noutaa tuotteet ajoissa ilmoitetusta noutopisteestä tai toimitusosoitteesta.
Jos pakettia ei noudeta ja se palautuu meille, emme ole vastuussa tuotteen tilasta tai laadusta sen jälkeen, kun se on palautettu meille. Pidätämme oikeuden periä maksun varastollemme palautuneesta kuljetuksesta, jos pakettia ei noudeta ja se palautuu meille.
Mikäli 25 vuoden kuluessa ostopäivästä havaitset Pro-marjopumpussa joko materiaali- tai valmistusvirheen, palauta pelkkä pumppu (emme voi ottaa vastuuta pumpuista, jotka eivät saavu meille, joten voit halutessasi kirjata lähetyksen). Tämä takuu ei koske pumpun väärinkäyttöä ja siitä seuraavia vikoja, värin kulumista tai haalistumista. Suosittelemme, että huollatte pumpun säännöllisesti ohjeiden mukaan. Pyrimme korjaamaan takuukorjaukseen tulevan tuotteen samana päivänä kun se saapuu takuuhuoltoomme. Seuraavana päivänä tarkistamme korjatun tuotteen toimivuuden ja lähetämme tuotteen takaisin asiakkaalle. Mikäli tuotteeseen ei löydy varaosia, voidaan tuote korvata vastaavalla tuotteella. Jos varaosien puutteen vuoksi takuuhuoltoon lähetetty pumppu vaihdetaan, ei rikkinäistä tuotetta palauteta.
Jos asiakas havaitsee virheen tuotteessa, on asiakkaan ilmoitettava myyjälle havaitsemastaan viasta viipymättä. Kuljetusvahingoista on reklamoitava ja tehtävä niistä merkintä rahtikirjaan.
Myyjällä on oikeus ensisijaisesti korjata tavaran virhe, jos tämä on mahdollista. Jollei korjaaminen ole mahdollista tai tarkoituksenmukaista, eikä myyjä voi toimittaa korvaavaa osaa tilalle, on ostajalla oikeus purkaa kauppa. Välillisen vahingon myyjä on velvollinen korvaamaan vain, jos hän on menetellyt huolimattomasti tai jos tuote on poikennut huomattavasti siitä, mihin myyjä oli erityisesti sitoutunut.
Käyttöönotetulla tuotteella ei ole peruutusoikeutta.