Valmistettu

Suomessa

Takuu 25 vuotta

Valmistettu Suomessa

Takuu 25 vuotta

Toimitusehdot

Lähetämme varastosta löytyvät tuotteet yleensä 1-5 arkipäivän kuluessa. Ilmoitamme asiakkaalle, mikäli tuotetta ei löydy varastosta tai jos toimitusaika on jostain muusta syystä normaalia pidempi. Emme vastaa kuljetusyrityksistä johtuvista viivästyksistä.

Tuotteen kuljetuksen aikana Studio Ruotsalainen on vastuussa tavarasta kunnes se on luovutettu kuljetusyritykselle. Siitä eteenpäin vastuu tavaran vahingoittumisesta tai katoamisesta on kuljettavalla taholla heidän sopimusehtojensa mukaisesti.

Asiakkaan vastuulla on varmistaa, että annettu toimitusosoite ja yhteystiedot ovat oikein ennen tilauksen lähettämistä. Toimitusosoitteessa tai yhteystiedoissa olevat virheelliset tiedot ovat asiakkaan omalla vastuulla.

Emme voi tarjota hyvityksiä tuotteista, joiden toimitusvirhe on johtunut asiakkaan antamista virheellisistä tiedoista. 

Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaukseen tarvittavat tiedot

  • tilaajan/yrityksen nimi, osoite ja puhelinnumero
  • yritysasiakkaan yhteyshenkilö ja y-tunnus
  • toimitusosoite
  • toimitus- ja maksutapa
  • sähköpostiosoite

Tilauksen yhteydessä annettuja tietoja käytetään vain tilauksen toimitukseen tai siinä esiintyvien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Tuotteet maksetaan joko ennakkolaskulla tai mobilepayllä (yksityiset), verkko- tai sähköpostilaskulla (yritykset).

Tuotteet lähetetään, kun maksusuoritus näkyy tilillä.

Toimitustavat

Käytämme toimituksiin pääasiassa Postia ja Matkahuoltoa.

Palautus ja hyvitys

Emme hyvitä tuotteita, jotka:

  • Eivät ole alkuperäisessä kunnossaan, ovat vaurioituneet tai joista puuttuu osia syistä, jotka eivät johdu virheestämme.
  • Palautetaan yli 14 päivää toimituksen jälkeen.

Palauttamista varten tarvitsemme kuitin tai ostotodistuksen. Saadaksesi palautusohjeet ota yhteyttä myyjään, tapio@marjopumppu.fi tai puhelimitse 0500 562 366. Emme vastaa palautusten kuluista.

Kuluttajalla on etämyynnissä oikeus peruuttaa kauppa ilmoittamalla siitä yksiselitteisellä tavalla myyjälle viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta. Tavaran noutamatta jättäminen ei ole kuluttajasuojalain mukainen kaupan peruutus, vaan noutamatta jätetyt tilatut tavarat voidaan laskuttaa asiakkaalta.

Jos tavara on otettu käyttöön ennen kaupan peruutusta, tavaralla ei ole enää palautusoikeutta.

Ennakoimattomat tilanteet

Ymmärrämme, että voi olla tilanteita, joissa asiakas ei pysty noutamaan tilattuja tuotteita. Jos et nouda pakettia noutopisteestä tai toimitusosoitteesta ja se palaa meille, huomioi seuraavat asiat:

Asiakkaan vastuulla on seurata säännöllisesti toimitustilannetta ja noutaa tuotteet ajoissa ilmoitetusta noutopisteestä tai toimitusosoitteesta.

Jos pakettia ei noudeta ja se palautuu meille, emme ole vastuussa tuotteen tilasta tai laadusta sen jälkeen, kun se on palautettu meille. Pidätämme oikeuden periä maksun varastollemme palautuneesta kuljetuksesta, jos pakettia ei noudeta ja se palautuu meille.

Takuuehdot

Mikäli 25 vuoden kuluessa ostopäivästä havaitset Pro-marjopumpussa joko materiaali- tai valmistusvirheen, palauta pelkkä pumppu (emme voi ottaa vastuuta pumpuista, jotka eivät saavu meille, joten voit halutessasi kirjata lähetyksen). Tämä takuu ei koske pumpun väärinkäyttöä ja siitä seuraavia vikoja, värin kulumista tai haalistumista. Suosittelemme, että huollatte pumpun säännöllisesti ohjeiden mukaan. Pyrimme korjaamaan takuukorjaukseen tulevan tuotteen samana päivänä kun se saapuu takuuhuoltoomme. Seuraavana päivänä tarkistamme korjatun tuotteen toimivuuden ja lähetämme tuotteen takaisin asiakkaalle. Mikäli tuotteeseen ei löydy varaosia, voidaan tuote korvata vastaavalla tuotteella. Jos varaosien puutteen vuoksi takuuhuoltoon lähetetty pumppu vaihdetaan, ei rikkinäistä tuotetta palauteta.

Virheestä ilmoittaminen ja myyjän velvollisuudet virhetilanteissa

Jos asiakas havaitsee virheen tuotteessa, on asiakkaan ilmoitettava myyjälle havaitsemastaan viasta viipymättä. Kuljetusvahingoista on reklamoitava ja tehtävä niistä merkintä rahtikirjaan. 

Myyjällä on oikeus ensisijaisesti korjata tavaran virhe, jos tämä on mahdollista. Jollei korjaaminen ole mahdollista tai tarkoituksenmukaista, eikä myyjä voi toimittaa korvaavaa osaa tilalle, on ostajalla oikeus purkaa kauppa. Välillisen vahingon myyjä on velvollinen korvaamaan vain, jos hän on menetellyt huolimattomasti tai jos tuote on poikennut huomattavasti siitä, mihin myyjä oli erityisesti sitoutunut. 

Käyttöönotetulla tuotteella ei ole peruutusoikeutta.